Consegna rapida 1 - 5 giorni lavorativi

Veelgestelde vragen

Producten
Zijn alle drinkflessen BPA vrij?

Jazeker! Alle drinkflessen zijn gemaakt van 100% BPA vrij plastic.

Kunnen de drinkflessen in de vaatwasser?

Wij raden het ten zeerste af om de drinkflessen in de vaatwasser te doen. Wij raden je aan om de drinkflessen schoon te maken met lauw water en zeep. Gebruik geen bleekmiddel om de drinkfles schoon te maken, in verband met het behouden van de juiste kleuren.

Kan ik iets anders dan water in de gepersonaliseerde drinkfles doen, zoals Ranja?

Wij raden het niet aan om andere dranken dan water uit de gepersonaliseerde drinkfles te drinken. Dranken met kleurstof zoals Ranja kunnen er eventueel voor zorgen dat onderdelen van de drinkfles zullen verkleuren. Verder raden wij het ook af om de fles te vullen met koolzuurhoudende dranken, dit kan namelijk lekkage veroorzaken. 

Het product die ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu?

Om zo snel mogelijk op de hoogte te worden gehouden van de nieuwe voorraad, raden wij je aan om je e-mailadres in te vullen bij het product onder de button 'Uitverkocht'. Zodra het product weer beschikbaar is, ontvang je direct een e-mail.

Ik heb een pre-order bestelling geplaatst. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je een pre-order bestelling hebt geplaatst dan staat er aangegeven bij het product vanaf wanneer wij verwachten te kunnen leveren. Dit betekent dat wij vanaf de aangegeven datum binnen 1 á 2 dagen zullen leveren. Mocht er toch iets veranderen, dan brengen wij jou direct op de hoogte.

Bestellen
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Controleer voor de zekerheid even de spambox. Het kan namelijk soms gebeuren dat sommige mails in de spambox terecht komen. Toch niks ontvangen? Stuur ons een e-mail.

Ik heb mijn adresgegevens onjuist ingevuld, wat nu?

Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met de juiste adresgegevens en het ordernummer. Op deze manier kunnen we de adresgegevens zo snel mogelijk aanpassen. Zodra jouw bestelling is verwerkt, is het helaas niet meer mogelijk om de gegevens aan te passen. In dit geval is de klant verantwoordelijk voor het dekken van de verzendkosten naar het juiste adres.

Ik wil mijn bestelling annuleren en heb nog geen track & trace ontvangen, kan dat?

Als je hebt gekozen voor een artikel die niet gepersonaliseerd is, is het uiteraard mogelijk om de bestelling te annuleren. Heb jij een gepersonaliseerd item besteld? Dan is het alleen mogelijk om de bestelling te annuleren als deze nog niet bij ons is verwerkt.

Levertijd & verzending
Wat is de levertijd?

Wij hanteren vóór 12:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Indien er een andere levertijd staat aangegeven bij een product houden wij de levertijd van dat product aan.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bestellingen vanaf €55 of hoger worden gratis bezorgd in Nederland, België en Duitsland. Voor bestellingen met een lagere waarde worden verzendkosten gerekend. De standaardverzendkosten van Nederland, België en Duitsland zijn €5,95. In overige landen kunnen de standaardverzendkosten hoger liggen.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakketje verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track & trace link waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik nu doen?

Het kan zijn dat jouw pakketje vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij raden je aan om de track & trace goed in de gaten te houden. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is zal dit zichtbaar worden gemaakt in de track & trace. Mocht je het idee hebben dat er iets niet klopt stuur ons dan even een e-mail.

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Wanneer je jouw bestelling hebt ontvangen en deze is niet compleet of je hebt een onjuist artikel ontvangen. Stuur ons dan even een e-mail, benoem altijd jouw ordernummer en stuur een foto van de ontvangen artikelen, zo kunnen wij jou direct helpen.

Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen te retourneren. Wanneer je toch niet tevreden bent of indien het product is beschadigd bij ontvangst neem dan contact met ons op, dan kunnen wij samen kijken naar een oplossing. Heb jij een artikel besteld die niet gepersonaliseerd is? Dan kan je dit artikel retourneren binnen 14 dagen na ontvangst, wel dient het artikel ongebruikt te zijn en nog in de originele verpakking te zitten.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Dit willen wij natuurlijk voor jou oplossen. Stuur ons direct een e-mail, benoem altijd jouw ordernummer en stuur een foto van het defect, zo kunnen wij jou direct helpen.

Hoe werkt mijn terugbetaling?

Retouren worden binnen 7 werkdagen na aankomst verwerkt. Vervolgens ontvang je het aankoopbedrag na 1 á 3 werkdagen op dezelfde manier als de betaling. Indien het langer dan 7 werkdagen geleden is dat het pakketje bij ons is aangekomen, neem dan voor de zekerheid even contact met ons op.

Betalen & kortingscode
Welke betaalmethode kan ik gebruiken?

Om te betalen kun je gebruik maken van:

iDeal

Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank. 

Creditcard

Je kunt betalen met MasterCard, VISA of American Express.

PayPal

PayPal is een wereldwijd online betaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal binnen enkele seconden met jouw account.

Bancontact

Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen via hun eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving.

Klarna

Betaal je online aankopen achteraf.

SOFORT banking

Betaal gemakkelijk via bankoverboeking. Zeer populair bij onze Duitse klanten.

Het lukt mij niet om met Klarna te betalen. Wat moet ik nu doen?

Klarna voert een kredietcheck uit en laat direct zien of jouw betaling goedgekeurd is of niet. Het kan voorkomen dat je bestelling wordt geweigerd. Helaas kunnen wij de reden van weigering niet inzien. Voor informatie over de weigering kan er contact worden opgenomen met Klarna. Wij raden je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen en te kiezen voor een andere betaalmethode.

Ik ben vergeten om een kortingscode te gebruiken. Wat nu?

Vóór het plaatsen van je bestelling dien je de kortingscode in te voeren. Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode achteraf nog te verrekenen.